sobota 1. července 2017

Konec školního roku

Letos si obě děti zažily společně konec školního roku. 
Vojtík měl na vysvědčení samé jedničky a kromě kytičky chtěl paní učitelku potěšit i nějakým sladkým mlsáním, protože měla zrovna v ten den svátek. Aby měl ty čokoládové koule v čem odnést, tak jsem na ně ušila taštičku s vážkami. Paní učitelka pak prý zavtipkovala, že si jí vezme odpoledne na nákup :-)

Vyztužila jsem ronarem jen dno, protože první cvičný pokus s celovyztuženou kabelkou se mi moc nelíbil. Co se střihu týče, tak inspirací mi byl Pinterest, ale finální rozměry jsou od oka ;-) Taštička je oboustranná, stačí jen protočit na rub ;-)


U Elišky to bylo složitější, protože má celkem 3 paní učitelky plus jednu, která byla na záskok a k tomu ještě paní kuchařku. Takže nakonec zvítězila společná kytice a také sladké mlsání pro všechny dohromady. Protože Eliška chodí do třídy Dráčků, tak jsem vymyslela dráčkovou (i když ono to spíš vypadá jako dinosaurus) oboustrannou tašku podle střihu z mé produkce. Vnitřní strana je žlutá s pejsky a ptáčky. A určitě se bude hodit třeba na přenesení přírodnin z lesa nebo na míč cestou na hřiště :-)

Z této látky jsem kdysi dávno šila někomu povlečení a tak se mi líbila, že jsem si nakonec objednala i metr pro sebe. Kdo by tomu věřil, že se jednou bude hodit. Ale takových pokladů mám doma víc :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat