pondělí 31. října 2016

Přípravy na zimu

Vojta s Eliškou už svoje nové čepice a nákrčníky mají (nafotím později venku v akci), tak jsem si ušila i pro sebe. 
Populární omotávací šálo-nákrčník a k němu i čepici nebo klobouček. Já vlastně nevím jak to nazvat. Ale hlavní je, že se mi líbí a tentokrát se i hodí k mému loňskému červenému softshellovému kabátu :-) 
To ale neznamená, že si ten vlněný kabát (který je v plánu od loňského podzimu) neušiju. Už se na něj chystám :-)

Střih na klobouček je můj vlastní. 
Inspiraci jsem hledala jako vždy na Pinterestu
Klobouk je z flísu a nákrčník je flís + flanel.


5 komentářů:

  1. Vypadá parádně. Takový bych brala pro všechny holky u nás doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný mám také dva ušité, jeden celý z bavlněného úpletu a druhý z čistého bav. plátna. Jen se zeptám jaké máte míry. Na sebe jsem dělala 140x40. Také chci pro děti, jaké velikosti jste šila?

      Vymazat
    2. Já mám rozměry 130x30, přijde mi to tak akorát. Do delšího bych se už asi zamotala :-D

      Vymazat
    3. Dětem jsem šila klasický tunel. Zatím jsou na tyhle důmyslné módní záležitostí ještě moc malí (3 a 6 let)

      Vymazat