úterý 19. července 2016

Patchworková deka ve fialových odstínech

Ušití topu trvalo jeden večer včetně stříhání. Pak tu ta nádhera ležela skoro 3 měsíce a čekala nejdřív na vatelín, který se mi nedařilo sehnat v dostatečné šíři a za rozumnou cenu. Nakonec jsem našla v e-shopu Šitíčko u Zuzky v potřebné šíři 230 cm. 
Tuto deku jsem chtěla došít až po absolvování kurzu Patchworková deka za víkend u Dany Ryglové v DEPO2015. Ale osud tomu chtěl jinak, kurz se přesunul na jiný termín a já si nestihla nachystat nic na menší zkušební deku. Takže jsem vytáhla tenhle top a rozhodla se to zkusit naostro :-) 
Nejtěžší bylo asi to lepení všech vrstev dohromady, moc děkuji Daně, že mi ukázala jak na to a pomohla mi, protože sama doma bych to určitě nezvládla. Deka má hodně chyb, od pár nepasujících zámečků až po nesprávnou barvu spodní nitě u prošívání. Půl deky je prošito správnými nitěmi, u druhé půlky jsem se zapomněla soustředit a na cívku navinula horní nit, která je světlejší. Ale párat to nebudu. Je to ponaučení pro příště. Každopádně i přes ty chyby z ní mám obrovskou radost :-) 



Žádné komentáře:

Okomentovat