čtvrtek 31. března 2016

Kabelka

Kabelek mám sice několik, ale nehodí se mi ke všemu (musím si ušít ještě černý kabátek, abych mohla nosit tu, kterou mi přinesl Ježíšek). 
Rozhodla jsem se využít materiál, kterého mám doma fakt hodně - černý softshell :-D
Aby nová kabelka ladila s mým červeným softshellovým kabátem, vymyslela jsem si kombinaci černé s červenou. V bocích kabelky je ozdobná paspulka ze stejného červeného softshellu jako je z něj ušitý kabát. A nesmí chybět přívěsek ve tvaru kytky z červeného softshellu a puntíkaté bavlny.
Vnitřek kabelky je vypodšívkovaný červenou bavlnou s bílými puntíky. Udělala jsem si uvnitř 2 malé kapsičky. Jednu na mobil, druhou na klíče nebo jinou titěrnou nutnost. Ještě mám v plánu malou peněženku a nákupní tašku ve stejném designu. Hledala jsem inspiraci na Pinterestu, pár mini peněženek se mi líbilo, ale žádná nebyla dokonalá. Takže mi opět nezbyde nic jiného, než si udělat vlastní návrh, stejně jako u kabelky :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat