pondělí 19. října 2015

Těhotenská vsadka do bundy

Kamarádka mě poprosila o ušití těhotenské vsadky do bundy, aby jí netáhlo na děti v bříšku :-) Udělala jsem tedy klasický "lahváč" z šedého letního softshellu podšitého červeným fleecem, aby to barevně co nejvíc ladilo s bundou. Dole je stahování kulatou gumičkou s brzdičkou. Vsadku jsem šila poprvé v životě a je to velmi jednoduchá záležitost. Práci mi hodně usnadnil Stylefix, kterým jsem si přilepila zip na obou stranách vsadky a pak už jen stehovala s vrstvou fleecu. Malá komplikace nastala při otáčení na líc, protože jsem si nechala  malou dírku na protažení, ale nakonec se podařilo bez párání :-)





12 komentářů:

  1. Dobrý den, můžu se zeptat jaké rozměry jste zvolila pro ušití této těhotenské vsadky (horní a dolní šířka).
    Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delala jsem ji od oka, ale dolni okraj byl pokud si dobre pamatuji dvojnasobek horniho okraje. Takze 10 a 20 cm. Proto jsem dole udelala to stahovani, aby se to dalo regulovat ;-)

      Vymazat
    2. Delala jsem ji od oka, ale dolni okraj byl pokud si dobre pamatuji dvojnasobek horniho okraje. Takze 10 a 20 cm. Proto jsem dole udelala to stahovani, aby se to dalo regulovat ;-)

      Vymazat
    3. Děkuju moc :-)

      Vymazat
  2. Dobry den, moc se mi Vas prispevek libi, diky za nej:-) Rada bych si taky usila vsadku,poradila byste mi prosim,jak je to se zipy? Da se sehnat zip,ktery bude pasovat k tomu stavajicimu na bunde?Nebo je treba stavajici presit za novy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, sehnat stejný zip jako je u bundy bývá problém. Pokud by se nepodařilo sehnat stejný pasující zip, tak je možné našít pod stávající zip nový, který bude shodný s tím na vsadce ;-)

      Vymazat
  3. Lze někde sehnat střih:)? Jsem začátečník a od oka se mi moc nedaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strih bohuzel nemam, je to od oka jak uz jsem psala vyse :-)

      Vymazat
  4. Dobrý den, prosím šijete i na zakázku? Vaše vsádka se mi moc libí a nikde se mi tolik nelibí jak ta Vaše. Pokud ano, kolik by prosím stála?děkuji. mail: khorsinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den. Ano, na zakázku šiji. Psala jsem Vám e-mail s cenovou nabídkou ;-)

      Vymazat
  5. Dobrý den,
    mohu také poprosit do mailu cenu vsadky? Díky, Kamila
    kamila.ondrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den,
    Mohu take poprosit o info ohledne ceny vsadky na zakazku? :) dekuji j.trpalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat