neděle 18. října 2015

Mimoni

Vojta potřeboval novou bundu, v té narychlo koupené v Lidlu mu byla zima. Aby ne, když dětské softshellky materiálem odpovídají ceně :-( Parametry softshellu z Lidlu jsou 3000/1000 oproti 10000/3000, ze kterého šiji. To je sakra rozdíl. 
Na modrou softshellku jsem měla střiženo někdy od dubna. Ano, docela dlouhá doba. Ale když on moc nerostl a stále mu byla ta s letadly z letního softshellu. Původně velikost 98/104 v prodloužené délce, naštěstí střižená s mnohem většími přídavky na švy než nechávám obvykle mých 5 mm. A protože mi před pár dny přišel naprosto skvělý úplet s Mimoni, tak jsem se rozhodla, že bude 
Mimoňská bunda :-)
Celé 2 hodiny mi zabrala jen příprava a našívání aplikace na zádech. Vojta netušil, že to bude pro něj. Jenom tatínkovi večer říkal, že máma šije něco s Mimoněm a že by ho zajímalo, pro koho to bude :-)

Výsledná velikost bundy je 110/116, ještě k ní dostane kalhoty ve stejných barvách.






střih: Quinn od Farbenmix. 
Vypustila jsem dělení zad a předku a střihla vše vcelku, u kapuce je střih trochu upravený a celkově je zvětšená, aby se pod ní vešla zimní čepice. Vojta nemá rád zapínáni u brady, tak jsem zip posunula níže.

Edit:
Nežádejte mne prosím o poskytnutí střihu nebo jeho překreselení. Nehodlám porušovat autorská práva. Střih si můžete zakoupit,  viz. odkaz na střih výše. 
Děkuji za pochopení. 


6 komentářů:

  1. Krásná! Opravdu moc povedená. Ještěže naše dětičky tyto příšerky neznají. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mimoně moc nemusím, ale tvoje bunda je opravdu moc hezká, nepřeplácaná a při tom dětskou duši rozhodně potěší:-)

    OdpovědětVymazat