pondělí 29. června 2015

Červnové, předprázdninové šití

Už jsem zase dlouho nespamovala, tak aspoň pár fotek co se mi tu nakupilo za druhou polovinu června...


Rostoucí softshellky pro Davídka



Softshellky pro Elišku, u kterých jsem bohužel neodhladla správně velikost - tzn. jsou jí moc velké, takže jsou volné. Velikost 92/98, cenu ráda sdělím do mailu.



Moje sukně. Z nějakého úpletu neznámého složení. Kupovala jsem ho u nás v Plzni v Domě látek ve Františkánské ulici. Byl to zbytek za pár korun. Ale moc příjemný, letní a vzdušný materiál. Původně bylo v plánu tílko, ale nějak se mi začínají líbit sukně a žádné v délce pod kolena nemám, tak jsem si jednu spíchla :-) Pas je dělaný jen tunýlek s gumou, stejně vždy nosím něco "přes" ten můj OTP :-D



Ještě tu mám na došití dvoje trenky pro Vojtu. Zkracování a upravování čehokoliv do toho výčtu nepočítám, to nestojí za řeč :-)

1 komentář: