pondělí 16. února 2015

He loves ketchup...

Minulý týden ve čtvrtek jsem se dozvěděla, že Vojta bude mít v úterý ve školce karneval (byl měsíc doma kvůli nemoci, tak jsem vůbec nesledovala webové stránky naší školky). Zeptala jsem se ho za co by chtěl jít.
No a jelikož mám předplatné časopisu Burda, který si Vojtík musí vždy prolistovat, tak tam objevil kostým, který musel mít, jinak by to nebyl on. Základní střih (jenom "tělo) jsem udělala podle Burdy, je to vel. 104. A zbytek - víčko, etiketu, lemování, podšívku a vycpání už jsem si udělala podle sebe.

Kečup se u nás skloňuje ve všech pádech :-D Musí ho mít snad ke všemu, prostě ho miluje!


A protože bylo zapotřebí i nějaké ladící oblečení pod nový kostým, tak jsem mu ušila nové tepláčky do školky (pokud je tam nezničí, tak je podědí Eliška, která si je už nárokovala :-D ) a triko se stavebními stroji.


Žádné komentáře:

Okomentovat