neděle 5. října 2014

Náklaďáky a míchačky

pro Davídka...
velikost bundy 86/92, kalhoty rostoucí 80/86/92
softshell s úpletem (tzv. letní softshell)

Eliška mi byla modelkou. Bundu pak nechtěla sundat a obrečela to :-D Jinak střih je to opět Klein Fehmarn od Farbenmix. Opět jsem ho upravila. Kapuce je bez kšiltíku, jen lehce prodloužená. Myslím si, že takhle to je moc fajn. Lemování jen lemgumkou. U krytí zipu jsem si zanadávala u párání, ale na druhý pokus jsem byla spokojená. Jinak žádné další párání nebylo a to je co říct :-D

Musím říct, že jak pro mně bylo šití bund noční můrou, tak mě to začalo fakt bavit. Našla jsem konečně 2 střihy (i když jsem je poupravila, aby byly funkční), které se mi dobře šijí :-)

Doufám, že Davídek bude spokojený a jeho maminka také ;-)

A teď už fotky :-D















2 komentáře:

  1. Míšo, to je tak krááááásnýýýý :D. Maminka určitě je spokojená a Davídek ( oprav si to :) ) určitě také. Zašleme foto modela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, opravím to :-) Ale v mailu s mirami jsi mi psala o Lukáškovi. No mohlo mi to být aspoň trochu divné :-D

      Vymazat