úterý 24. června 2014

Plenky

Nevím co se stalo, ale začalo mě bavit šití plenek :-) Takže jsem se vrátila k mému již vyzkoušenému střihu a protože mnou šité tučňákové plenky na patentky jsou Elišce (dle mého vkusu) malé, tak jsem ho inovovala :-) Zvětšila, změnila materiál - vnitřní dotyková vrstva je z bambusového oboustranného froté ;-) No a jelikož tu mám ještě hromadu zbytků pěkných látek, které bych využila buď na aplikace, protože na tričko už je to moc malé, tak se hodí akorát na plenky :-) Dlouhé vkládačky jsem ušila ze 4 vrstev froté odstřižků z Dadky, které jsem za tímto účelem kupovala :-) A krátké vkládačky jsou 2 vrstvy froté z Dadky, 1 vrstva bio bavlněného beránka a dotyková vrstva Coolmax.

Eliška už je testuje. U tučňákové zatím plenka s dlouhou vkládačkou vydržela mega nálož a po 2 hodinách byla totálně nacucaná. Ale počítám, že po pár dalších praních se savost ještě zvětší ;-)
Teď má na spaní puntíkatou plenku s dlouhou i s krátkou vkládačkou, tak uvidíme :-)

A jak jsem již zmiňovala, plenka je o trochu větší než většina jiných jednovelikostních plenek. Takže pro porovnání jsem vyfotila s jednovelikostní plenkou Anavy a s noční plenkou Anavy. Je to prostě takový hybrid, který se dá více dovycpat na noc a hlavně - krásně sedí kolem nožiček, dá se regulovat velikost (u noční Anavy toto nejde), nikde netlačí a u plně vycpané plenky nikde nic neproteče :-) U Anavek se nám bohužel stávalo, že když byla plenka s krátkou i s dlouhou vkládačkou, tak neseděla kolem nožiček a ten nevoňavý obsah se dostal ven na svrchní kalhotky. Tak u mých plenek (které jsou šité dle proporcí mého dítěte) se to zatím nestalo :-)






PS: jo a málem bych zapomněla, krásně na ní sedí PUL svrchní kalhotky od Bamboolika :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat