čtvrtek 1. května 2014

Malý kuchař

Vojta moc rád vaří. Ale ještě nedávno neměl na čem vařit. A protože měl v dubnu svátek, tak se mi v hlavě zrodil nápad na DIY dárek - cestovní sporák, do kterého se vejde i nejnutnější kuchařské náčiní :-)

O materiálu jsem měla jasno už od  začátku, že to bude filc. Šití jsem neustále odkládala, ale večer před dnem D už jsem prostě musela začít šít :-D  Nakonec jsem celou "tašku" podšila bavlněným plátnem, protože mi to tak přijde lepší. U samotného filcu jsem se obávala, že se časem prošoupe nebo roztrhne.
V plánu byla původně jakoby taška s uchy, ale s těmi by to vypadalo divně, takže jsem zůstala u verze "pytlík" :-D

Nádobíčko je koupené v Ikea, ještě se chystám dokoupit další kousky. "Potraviny" kupovat nebudu, protože mám nakoupeno hodně materiálu (opět filc) a budu je zhotovovat postupně.

A protože samotný sporák s pár kousky nádobí mi přišel takový ošizený, tak jsem pro našeho kuchaře ušila i zástěrku - oboustrannou ;-)




2 komentáře:

  1. To je dobrý nápad a hezky ušitý. Zástěrka je taky moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  2. Kuchařík bude ozdobou kuchyně:-)

    OdpovědětVymazat