sobota 8. března 2014

Polentové dortíky

Měla jsem doma polentu od Alnatury a pořád si říkala, že jí musím vyzkoušet (nikdy jsem jí zatím nejedla). Vím, že se dělá naslano, ale kdesi v hloubi internetu v nějaké diskuzi (asi na eMiminu) jsem našla recept, tak jednoduchý, že jsem si ho uložila do své šedé kůry mozkové :-)

Je to fakt jednoduché a dobré :-) Samozřejmě jsem si recept jako vždy trochu poupravila :-)

100ml polenty (klasická, žádná instantní)
300ml reisdrinku
2 lžíce agávového sirupu
meruňkový kompot

Reisdrink přivedeme k varu, vsypeme do něj polentu a přidáme agávový sirup. Vaříme asi 10 minut (ochutnávala jsem) až je polenta hotová. Mícháme, aby se nepřipálila.
Nakrájíme si okapané meruňky a naskládáme je na dno mističek (já použila silikonové maxi muffiny). Uvařenou polentu dáme na ovoce a necháme zchladnout (krásně to ztuhne).


Žádné komentáře:

Okomentovat