čtvrtek 13. března 2014

Nové garderoba na jaro

Opět pár jarních kousků pro Elišku.
Střihy jsou od Farebenmix, mikina Danai a kalhoty jsou ze setu miminkovských střihů. Jinak musím upozornit, že zatím všechny střihy, které jsem od nich vyzkoušela, tak velikosti neodpovídají. Např. dnešní oblečky jsou vše ve vel. 74/80, ale ve skutečnosti to odpovídá tak 80/86 nebo i 92 :-)

První soupravička je ze slabého fleecu. Jak jsem se dnes dozvěděla od jiné švadlenky, tak prý kvalita tohoto materiálu nic moc :-( Po pár vypráních hodně žmolkuje. Tak uvidíme, co s ním provede naše pračka :-)


A ještě druhá mikina, opět střih Danai, ale tentokrát jsem si vymyslela zapínání na zip. Asi by to nebylo nic složitého, kdybych si nevybrala jako materiál ten zpropadený coral fleece. Je to sice na omak naprosto úžasné, ale šije se to příšerně. Klouže pod rukama, když vám to ujede, tak se to špatně páře. Prostě už nikdy víc :-D Mám tady ještě kus tak na jedny tepláčky. Ty z toho teda ušiju, ale zlatá lama, to je úplně o něčem jiném :-) Jinak kapuce a kapsy jsou podšité úpletem Lillestoff.


1 komentář:

  1. Díky za info o žmolkování. Mě se také ten potištěný fleece líbil. Já jsem s jarní výbavou nějak pozadu, když tak koukám na tu vaši slušivou.

    OdpovědětVymazat