pondělí 3. března 2014

Finito bundito :-)

Vojtíkova softshellová bunda je KONEČNĚ hotová!!!
:-D
Původní střih (s konečným produktem to má pramálo společného) byl z Burdy Kids - taková zimní péřovka, prošívaná. Kapuce, stojáček, rukávy, kapsy, zakončení dolního lemu a krycí léga (přes normální kostěný zip) - totálně jsem to celé předělala k obrazu svému :-)
Uvnitř jsem začistila švy, zip i stojáček kolem krku lemovací gumičkou, která na fotce sice vypadá žlutě, ale je to údajně limetková. Holt foťák si s barvou udělal své a při úpravě fotografií už se mi nepodařilo docílit stejné barvy jako je ve skutečnosti. Kapsy jsem nakonec zvolila jednoduché s vodoodpudivými zipy.
Na aplikace v podobě dinosaurů (původně jsem je měla vymyšlené) jsem se nakonec víte co :-D Už by to vzhledem k barevnosti bundy i kalhot bylo dle mého moc přeplácané. 






4 komentáře:

  1. peekna. moc peeekna! me dve oblibene barvy ;-) a casto si taky rikam, ze bych se na ty aplikace mela .. taky vis co.. :-p :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si to ani často neříkám, já na ně vy víte co... už hned s myšlenkou na novou bundu. Bunda je hezká a hezky ušitá. A líbí se mi rukávy. Myslím, že tyto prostě většinou sedí lépe, než raglánové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :-) ještě mě čeká jedna, tak tam možná nějaké udělám :-D

      Vymazat