sobota 1. února 2014

Vynikající puding z quinoa

Měla jsem doma koupený pytlík quinoy a pořád přemýšlela co s ním. Zadala jsem tedy dotaz u pana Googla a našla pár zajímavých receptů - které splňují zcela (nebo částečně) požadavky na mojí a Vojtovo dietu.



Takže můj první poupravený recept na puding  je zde :-)
(původní recept najdete tady)

3 šálky reisdrinku
1 šálek rýžové šlehačky (na šlehání, zn. Soyatoo - je drahá jak nevim co, ale naprosto vynikající!!!)
1 vanilkový lusk (já neměla, tak jsem odebrala část cukru krupice a přidala 1 vanilkový cukr)
1/4 šálku cukru krupice (pokud budete používat výše uvedenou šlehačku, tak stačí jen poloviční množství cukru než je v receptu - bylo to opravdu hodně sladké!)
špetka soli
1 šálek quinoa
nakrájené ovoce 

  1. Nejprve jsem si důkladně propláchla quinou horkou vodou, to aby se zbavila hořké chuti.
  2. Do reisdrinku se šlehačkou jsem přidala vanilkový cukr. Pak jsem přisypala cukr, quinou a špetku soli.
  3. Vše jsem přivedla k varu, přikryla pokličkou a na mírném ohni jsem vše vařila asi 35 minut.
  4. Občas jsem směs promíchala.
  5. Postupně se reisdrink vsákl a vytvořil se hustý puding, který jsem nalila do skleniček.
  6. Po částečném zchladnutí jsem na puding dala meruňky a ozdobila zbytkem šlehačky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat