neděle 15. prosince 2013

Zdravé mlsání

Letošní Vánoce to nebudu s cukrovím přehánět. Ne, že bych to vloni nebo předloni přeháněla, ale letos budeme mít zdravější cukroví, méně cukru a bez alergenů :-)

Linecké jsem udělala dle receptu na linecký mřížkový koláč, recept zde. Je to můj univerzální recept i na sušenky :-D Už mám slepené Rybízkem od paní Macháčkové :-) Dneska jsem byla na balkoně "ochutnat" a je naprosto vynikající, úplně se rozplývá na jazyku :-)
Jinak lineckého jsem udělala 3 druhy, klasické světlé slepované, kakaové slepované a kokosové sušenky s pomocí Těstolisu.

Dneska jsem ještě vymyslela další dobrotu - viz. foto :-) Jsou to fíkové kuličky obalené v kokosu.

Zítra budeme s Vojtíkem péct perníčky bez vajec. Dělala jsem je vloni, letos budou s podstatně menším množstvím medu, protože Vojta ani já ho kvůli alergii nesmíme. Takže fakt jen trošičku na ochutnání ;-) 
No a potom se chystám ještě na vosí hnízda, ty jsou v pohodě, jen do náplně místo žloutku přijde vanilkový pudink. 

A co Vy? Máte také nějaký receptík na cukroví bez alergenů? Pište klidně do komentářů nebo dávejte odkazy ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat