pondělí 14. října 2013

Vnesme světlo do světa moderních látkových plen :-)

Používáme látkové pleny :-)
A není to jen nějaká "módní" vlna. Začala jsem je používat u Vojty když mu byl rok. Chtěla jsem zkusit jestli výměna "igelitek" za přírodní materiály jako jsou bambus, bavlna, konopí, a jiné další, budou mít nějaký pozitivní vliv na jeho atopický ekzém. Nevím jestli to mělo nějaký vliv, ekzém měl dál (ale z jiných důvodů), ale já z toho měla dobrý pocit, že dělám něco dobrého pro naše životní prostředí a rozhodla jsem se, že druhé dítě budu látkovat už od narození.
U Elišky látkujeme od jejích 14 dnů po narození. A jedeme plně v látce. Už žádné "igelitky" :-) Stejně z nich byla v porodnici a těch pár dnů doma jen opruzená :-( Co mě na tom těší nejvíc, že moje druhorozené dítě nevyprodukuje tunu odpadu v podobě pokakaných papírových plen!!!

Zkuste to také a udělejte něco pro naší planetu ;-)

Facebooková poradna: https://www.facebook.com/groups/493428687357305/660631427303696/?notif_t=group_comment_reply


2 komentáře:

  1. no já teda nevím, ale moje dítě v látce teda dřív nebylo odplenkovaný ani omylem... 2,5 roku a dřív ani o den...
    ale jinak teda látkovky jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vojta má na noc ještě teď :-D Ale mně nejde ani tak o dřívější odplenkování, to stejně asi nijak neovlivním. Ale spíš o ty tuny odpadu :-p ;-)

      Vymazat