sobota 19. října 2013

Finishing...

Mám velkou rozpracovanost, ale už se blížím k cíli. Dvoje softshellové kalhoty téměř hotové, už jen doladit posledních pár detailů a nafotit někde v přírodě, když je dnes tak krásně :-)

A v pořadí čekají další dvoje kalhoty a jedna bunda. Včera jsem k bundě pro Vojtu doladila kapsy, bude to velmi originální, tak se máte na co těšit :-)

No a nakonec ještě zbývá ušít také něco pro Elišku, takže tam to bude krémový chlupatý kabátek podšitý flísem a k němu ladící ušanka ze stejného materiálu. Flís mi má přijít během příštího týdne, tentokrát jsem objednala konečně nějaké "holčičí" barvy. Snad to bude stejná kvalita jako ten klučičí, co už mám doma...

Během následujících 14 dnů by snad měly dorazit i designové úplety a merino, na to se moc těším :-)

Toť vše z mého zpravodajského okénka :-D


1 komentář: