pondělí 23. září 2013

Velký nákup bio potravin a dalších zdravých pochutin

Dneska jsem se dostala na chvíli sama (rozumějte bez dětí :-D ) do města do mojí nové oblíbené prodejny zdravé výživy Bioplaneta a nakoupila tam spoustu dobrých věcí :-) Takže se pochlubím s některými z mých úlovků :-)

Jelikož budu muset začít držet bezmléčnou dietu, abych mohla Elinku dál kojit, tak jsem domů přinesla moje oblíbené rýžovo-kokosové mléko od Provamelu. Je to novinka a naprosto vynikající! Musím říct, že reis drinky od Alnatury jsou cenově přijatelné, něco málo kolem 39,-Kč za litr, ale Provamel je prostě chuťově lepší a hlavně na výběr je hned několik typů rostlinných náhražek mléka (mandlové je také moc dobré). Rýžovo-kokosové mléko Provamel cena 55,-Kč/litr.


Další mňamkou jsou rýžové dezerty Amunáček od firmy Amunak. Jedná se o český výrobek a kupuju je hlavně pro Vojtíka, který jim říká "můj jogurt" :-) Ještě tak před půlrokem mu nechutnaly, ale teď se po nich může utlouct, hlavně tedy po jahůdkovém, malinovém a borůvkovém. Ještě dělají rakytníkový, ale ten ani mně moc nechutná.


Udělala jsem i velkou zásobu ovesných "smetánek" od Oatly. Do omáček naprosto vynikající, ani nepoznáte, že to je rostlinná smetana. Můžete jí použít i třeba do rozmačkaných jahod k lívancům, nebo jiným způsobem (teď zrovna mě nic dalšího nenapadá). Samotná chutná dobře, ale ten oves tam je trochu poznat.


Dále jsem objevila rýžovou šlehačku (ke šlehání), cena tedy úděsná 71,-Kč za 300ml, ale uvidíme jak se osvědčí. Bylo by to super, hlavně tedy změna pro Vojtu. Sice jsem na dort vychytala recept na krémové "zdobení", ale šlehačka je prostě o něčem jiném :-) Jak jsem byla spokojená poreferuji v dalším příspěvku.


Dalším úlovkem je pytlík Quinoy. Zatím jsem z ní nikdy nic nedělala, ale na internetu jsem viděla docela zajímavý recept na nějaký salát. A všude o ní básní jako o výživovém zázraku, tak uvidíme jak nám zachutná.


No a na závěr se musím pochlubit hořkou čokoládou Vivani, asi mi dlouho nevydrží :-D




Žádné komentáře:

Okomentovat