pondělí 9. září 2013

Merino longies

Dnes ráno jsem se vzbudila brzy. Tedy vzbudila mě v 5 hodin Eliška, která se dožadovala výměny plenky a mlíčka :-D A potom už jsem znovu neusnula, tak jsem sedla ke stroji a tvořila. Je to svým způsobem "recy" kousek, protože původně se jednalo o tílko z merino vlny, které jsem ale před cca rokem šila manželovi. A jelikož manžel nesnese vlnu přímo na tělo, tak jsem tílko dala stranou, s tím, že později z něj vytvořím něco nového :-)
Elišce, zdá se, vlna nevadí, jedny vlňáčky (shorties) zn. Disana jsem před nedávnem koupila, ale na zimu ty krátké nejsou moc ideální. Takže jsem dostala nápad, že z toho nevyužitého tílka ušiju longiesky :-)
A tu jsou :-)

Velikost je taková univerzální 62-86??? No uvidíme kdy z nich vyroste :-D A jsou šité z dvojité vrstvy merino ribu z www.myllymuksut.com
Ještě je musím nalanolinovat, aby neprotékaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat