neděle 4. listopadu 2012

Moje zkušenost s Bacilexem

Náš šikovný synek docela slušně počmáral propiskou béžovou sedačku v obýváku. Dumala jsem nad tím, čím to vyčistit.
Jako první jsem vyzkoušela "SOS" tyčinku z DM-ka, bylo vidět, že čáry mizí, ale ne zcela. Lehké čmáranice šly dolů dětským vlhčeným ubrouskem - super vynález dnešní doby, mám je stále při ruce :-D I když ekologické to asi moc není...
Bohužel ty tlusté čáry, kde synek na propisku hodně tlačil, tak ty dolů nešly.
Protože jsem prodejcem Dedra, tak jsem chtěla zkusit Fleckito, ale to je na biologické skrvny jako např. krev, tráva, atd.
Už jsem si nevěděla rady, tak jsem se zeptala na FB stránkách Dedry a tam mi poradila jedna kolegyně ať zkusím Bacilex.

Je to zázrak!!!! A jestli ho ještě nemáte doma, tak si ho určitě pořiďte, protože využití má skutečně široké ;-)

A ještě fotky jako důkaz :-)



 předtím



potom


Žádné komentáře:

Okomentovat